dinsdag 3 april 2012

Over BYOD én Cybersecurity gesproken!

Onsight IT Security Congres, 22 mei 2012 


Op 22 mei spreek ik op het IT Security Congres 2012 van Onsight in het Gelredome over Secure Bring Your Own Device. In de recente artikelen ga ik vaker in op Bring Your Own Device, Het Nieuwe Werken en het bijbehorende gebruikersgedrag. Voor veilige omgang met vertrouwelijke gegevens worden organisaties teruggeworpen op de individuele gebruiker. Bring Your Own Device is hier in mijn ogen de belangrijkste oorzaak van! 


Daarnaast zal ik de aftrap geven van de round table over Cybersecurity. Hierover heb ik vorig jaar bij het Heliview Congres Cybersecurity de presentatie Cybercrime - complexe materie vraagt om pragmatische aanpak gegeven. 


Kijk op http://onsight.nl/congres en meld je aan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten